Bobblehead Bunny Jjay ^^ - ♥ Swag ♥

♥20/9-2012♥ Orientering på främmande mark ^^

Hejsan.
Nu börjar skolan luta mot sitt slut. Har bara
Bistid kvar nu. På bistiden får alla som går i en BiS-klass ha en egen timme med bild.
7:orna håller på med att göra en stol eller göra om en stol.
Jag och tre andra håller på att göra en "flygplansstol" mer än det säger jag
inte. För att när den är klar så kommer jag att
lägga upp en bild på den.
Längta nu mina vänner ^^
Den kommer bli supercool.
 
Har nyss haft orienterin runt skolan och området kring skolan (titeln var sarkastisk).
Det var väl inte så spännande men vi svarade på alla frågorna.
Ska efter skolan till tandläkaren, fast utan att någon kollar in mina tänder.
Jag ska ta spruta, Oh Oh ^^
Önska mig lycka till.
 
Dagens låt:
Will.I.Am This is love
 
Tack för alla kommentarer, jag är superglad nu.
Svar på alla frågorna till frågestunden kommer i ett inlägg på 
lördag klockan 5. 
Ses senare

Awesome Kommentarer


Kommentera detta awesome inlägg här:

Ett awesome namn (anonymt förbjudet) ^^:
Jag orkar inte skriva in det här hela tiden ^^

E-mail?: (endast för mig ;))

Din hemsida här, tack^^:

Skriv din otroliga kommentar! :