Bobblehead Bunny Jjay ^^ - ♥ Swag ♥

♥11 Juni 2013♥

Hejsan! Nu är sommarlovet äntligen här, idag var det skolavslutning i kyrkan för min skola, där sjöng musikklasserna vackra låtar och en av de sjukt otroligt duktiga musikerna som uppträdde var denna skönhet: 
Elina och Linn började sjunga tillsammansnär Elina spelade gitarr till låten. Den var sjukt bra och jag tycker att ni borde kolla in hennes blogg nu! :)
 
Efter avslutningen så gick vi ut till en liten park på sidan av kyrkan, där fick vi elever våra betyg och ta avsked från andra elever och lärare. Där satsade även Sandra på att fotografera händelsen och längst nere i inlägget är de 3 bästa! På bilderna är det jag och den underbara ängeln Emelie! Läs, kommentera och dela hennes blogg nu, den är nästan lika underbar som Emelie själv så det gör er nog mest glada med ett besök där! Nu vidare till en viktigt sak! Imorgon så kommer jag ju åka till Spanien, jag vet ju inte riktigt hur det kommer vara med internet där men så fort som jag har internet så lovar jag att blogga! Jag kommer bland annat skriva/recensera olika platser, lägga upp fotografier från resan och filma och klippa ihop ca 5 minuter - 10 minuter långa videos! Hoppas ni är peppade för nu väntar bara en massa roligheter för sommaren är här! :)
 
 

Awesome Kommentarer


Kommentera detta awesome inlägg här:

Ett awesome namn (anonymt förbjudet) ^^:
Jag orkar inte skriva in det här hela tiden ^^

E-mail?: (endast för mig ;))

Din hemsida här, tack^^:

Skriv din otroliga kommentar! :