Bobblehead Bunny Jjay ^^ - ♥ Swag ♥

❤15 Juli 2013❤ Guten Tag!

Hejsan, nu är jag i Tyskland och har det underbart! Jag åkte hit med min mor och syster, på onsdagen (tre dagar efter) kom min mors väninna med hennes son. Så nu är vi fem stycken i min Opa's (morfars) gamla lägenhet, som bara råkar ligga väldigt nära ett bageri där de dagligen gör våran frukost som består av smör och Nutella på Tysklands underbara pretzel. :-) Jag rekommenderar att alla som reser till Tyskland provar på denna delikatess för den är fantastisk! När jag var mindre och hälsade på familjen i Tyskland åt vi det hela tiden och det är en liten tradition nu i min familj att så fort någon varit i Tyskland så måste man köpa med sig Pretzel hem. En underbar tradition om ni frågar mig :-) Nu under tiden som jag är i Tyskland så filmar jag en massa, de små filmklippen som jag nu har kommer ni snart få se. Jag kan ju ge er lite information om vad jag hittills har gjort men det här inlägget börjar bli så långt så jag tror vi sparar det till ett senare inlägg :-) Här kommer en massa bilder, en massa på Dylan O'Brien (dör) :-D Stay Awesome!


Awesome Kommentarer


Kommentera detta awesome inlägg här:

Ett awesome namn (anonymt förbjudet) ^^:
Jag orkar inte skriva in det här hela tiden ^^

E-mail?: (endast för mig ;))

Din hemsida här, tack^^:

Skriv din otroliga kommentar! :