Bobblehead Bunny Jjay ^^ - ♥ Swag ♥

❤20 Juni 2013❤ I just LÖÖÖVE Alicante!

Hola mis amigos! Vivo en Alicante! :-D och det är awesome! Nu har det gått en vecka och jag vet att jag inte har bloggat men jag har en väldigt sorglig nyhet, när planet hade blivit försenat och allt så blev vi väldigt trötta och jag vakade inte så bra över bagaget vårt. Under den tiden som vi väntade på farmor och farfar så stal en mycket elak någon min kamera. :-( Jag upptäckte det först dagen efter, men vi kommer få pengar från försäkringen så det kommer lösa sig.

Just nu gäller det bara att jag njuter av den tid jag har här med familjen. Jag har äntligen kommit igång med alla mina "mål" från min Bucket list så nu avslutar jag inlägget med fina bilder, Stay awesome! :-)


Awesome Kommentarer


Kommentera detta awesome inlägg här:

Ett awesome namn (anonymt förbjudet) ^^:
Jag orkar inte skriva in det här hela tiden ^^

E-mail?: (endast för mig ;))

Din hemsida här, tack^^:

Skriv din otroliga kommentar! :