Bobblehead Bunny Jjay ^^ - ♥ Swag ♥

♥19/9-2012♥ Kom igen nu allihopa^^

Hejsan alla läsare.
Nu är det så att tävlingen jag anordnande inte ens fått ett svar så nu har jag valt att göra så
att jag skjuter upp avslutet till imorgon klockan 5.
Den som svarat mest rätt vinner en länkning.
 
Tänkte även anordna en...
Fråga allt nu mina kära läsare, svarar på frågorna i ett videoinlägg MED musik och bilder.
Fråga, Fråga, Fråga nu då.
Klicka kommentera för att fråga.
Kom ihåg att skriva namn, det behöver inte vara ditt riktiga men vad som helst är roligare en
vad anonym eller liknande.

Awesome Kommentarer
Postat av: Saga

några frågor kommer här :*

1. favortitfärg?
2. Ögon färg?
3. favorit mat?
4. naturliga hårfärg?
5. kompisar? (och deras bloggar om dom bloggar)
6. justin bieber / one direction?

Älskaar din blogg!!<3

2012-09-20 @ 07:54:31
Postat av: Emily

Hejsan! vilken härlig blogg du har!

Här får du några frågor!

1. hur ser ditt rum ut?
2. hur ser din mobil ut?
3. Hur länge har du bloggat?
4. Vad är det bästa med att blogga?
5. Känner du Wiliam Spetz (efetersom du bor i umeå?)


HEJDÅÅÅ :D

2012-09-20 @ 07:57:13
Postat av: Selma

Heej heeej!!!!

Gillar du snö?
gillar du regn?
gillar du fotboll
har du några djur?
vad heter dina djur? (om du har några)
vart bor du? (stad typ)
gillar du justin bieber

byee

2012-09-20 @ 07:59:27
Postat av: Lollo

10 Snabba :P

Fredag/Lördag?
Läppstift/läppglans?
Hund/Katt?
Ute/inne?
regn/snö?
Sommar/Vinter?
pepsi/cola?
Pretty little liars/ Vampire diaries?
Kamera/Dator?
fotboll/innebandy?
flygplan/tåg?

Har ingen blogg tyvär :/ :P<3

2012-09-20 @ 16:24:22


Kommentera detta awesome inlägg här:

Ett awesome namn (anonymt förbjudet) ^^:
Jag orkar inte skriva in det här hela tiden ^^

E-mail?: (endast för mig ;))

Din hemsida här, tack^^:

Skriv din otroliga kommentar! :