Bobblehead Bunny Jjay ^^ - ♥ Swag ♥

♥4/3-2013♥ Dagen innan mitt kulinariska äventyr!

Hejsan!
Nu sitter jag hemma framför Sveriges Top Model, lite halvarg. Jag vet inte vad ni säger men i elimineringen så tyckte jag att det var Malin som skulle åka. Aja, jag är inte juryn så vi stoppar där :)
 
Idag fick jag ett ryck och och en "flashforward", haha!
Jag har alltid haft stora planer för min framtid och idag kom jag på, om jag ska bo med en kompis måste jag se till att vi får god mat på bordet och kanske en super god efterätt ibland! Så jag sprang in på mitt rum och tog ett tomt block och började skriva ner alla recept jag kom på! Så nu är min fråga till er:
Kommentera eller länka till ditt bästa recept! Det bästa receptet kommer att publiceras med länk till din blogg och samtidigt hemsidan med receptet och kanske en video när jag gör den otroligt smakrika bakelsen.
Det ska helst vara något sött och gott. Se det som en tävling om ni vill. Priset är en fet länkning i ett inlägg och menyn.
Stay Awesome! :)

Awesome Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har ingen blogg men jag älskar verkligen macarons! Och det skulle vara roligt om du gjorde dom!

http://m.recept.nu/sveriges-masterkock/efterratter-och-godis/agg-och-mejeri/macarons--grundrecept/

Svar: De ser jätte mumsiga ut! Jag gör de säkert snart. Stay Awesome!
✩East Panthers✩

2013-03-08 @ 13:17:59


Kommentera detta awesome inlägg här:

Ett awesome namn (anonymt förbjudet) ^^:
Jag orkar inte skriva in det här hela tiden ^^

E-mail?: (endast för mig ;))

Din hemsida här, tack^^:

Skriv din otroliga kommentar! :