Bobblehead Bunny Jjay ^^ - ♥ Swag ♥

♥28/3-2013♥ Spanien och Designbyte!

Hejsan!
Nu är designen bytt och klockan 16:45 bär det av mot Arlanda där jag ska vänta i 3 timmar och 5 minuter på planet till Alicante. 
 
Just nu är det svenska, Jag, Emelie och Wilma har lite väl kul med solen måste jag ju säga.
Vi upptäckte nyss att solen speglar sig i våra telefoner och skapar solkatter.
Vi har lite för roligt när vi för de runt i taket och runt på våra klasskamrater.
 
Det sista är att ni borde kolla in dagens blogg!
Psst, klicka på bilden för att komma till bloggen!
 
Hoppas ni gillar bloggen och tycker att det är något för er.
Stay Awesome!
 
 

Awesome Kommentarer


Kommentera detta awesome inlägg här:

Ett awesome namn (anonymt förbjudet) ^^:
Jag orkar inte skriva in det här hela tiden ^^

E-mail?: (endast för mig ;))

Din hemsida här, tack^^:

Skriv din otroliga kommentar! :