Bobblehead Bunny Jjay ^^ - ♥ Swag ♥

♥20/3-2013♥ Hårtips! Sexiga lockar!

God morgon mina kära läsare!
Förlåt för lite halvdålig update men nu är jag här igen!
Idag går jag runt med sjukt snygga lockar, och allt är tack vare Åhlens!
Här är ett produkten, som ger dig naturliga lockar utan värme!
 
När du har duschat så delar du upp håret i delar, sedan skruvar du delarna och rullar fast dem i de har snygga
blommliknande produkten! Sov i dem, sedan på morgonen vaknar du och rullar ut dem. Skaka lite, sätt på ett band och sedan har du det här fina resultatet!
 
Stay Awesome och kommentera vad du tycker om inlägget!
 

Awesome Kommentarer
Postat av: Sandra Cool

Wow! Måste absolut provas!

2013-03-20 @ 20:38:36
Postat av: Sandra Cool

Ditt hår har en underbar lyster och färg, hemligheten?

Svar: Tackar, jag använder mig av hair-repair varje gång jag duschar. Försöker även skydda håret så mycket som möjligt mot sol och värme! Stay Awesome!
✩East Panthers✩

2013-03-20 @ 20:43:42
Postat av: Alexandra-foto och teckning

Jasså, det var så du fick dina snygga hippe-lockar!
Jag länkade till din blogg i min om det e okej :)
Ha en bra dag :) <3

Svar: Jaa, när den nya designen kommer länkar jag flera nya! Stay Awesome! :)
✩East Panthers✩

2013-03-23 @ 14:56:37
URL: http://kathaleeya.blogg.se


Kommentera detta awesome inlägg här:

Ett awesome namn (anonymt förbjudet) ^^:
Jag orkar inte skriva in det här hela tiden ^^

E-mail?: (endast för mig ;))

Din hemsida här, tack^^:

Skriv din otroliga kommentar! :