Bobblehead Bunny Jjay ^^ - ♥ Swag ♥

♥13/3-2013♥ Vårtips = Svarta, Tajta!

God morgon mina läsare!
Nu är det matte som gäller och jag kan säga att det går sjukt bra!
Jag är även väldigt nöjd med min "outfit" idag så jag tänkte ge er ett tips som jag fått och som jag använder mig av ofta, speciellt när jag vill känna mig extra fin/gullig/trendig!
 
Den "svarta, tajta" är mitt tips för er.
En svart, tajt kjol som man matchar med en slapp tröja med ett coolt mönster eller tryck.
Min kommer från H&M för bara 50 kr!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mitt tips till er, varsågod!
Stay Awesome!

Awesome Kommentarer
Postat av: Hejsan

Hej kan du skriva mer på din plogg. !!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: Ja, förlåt för dålig update! Men nu är jag tillbaka, stay awesome! :)
✩East Panthers✩

2013-03-18 @ 16:17:30


Kommentera detta awesome inlägg här:

Ett awesome namn (anonymt förbjudet) ^^:
Jag orkar inte skriva in det här hela tiden ^^

E-mail?: (endast för mig ;))

Din hemsida här, tack^^:

Skriv din otroliga kommentar! :