Bobblehead Bunny Jjay ^^ - ♥ Swag ♥

♥1/3-2013♥ 1:a mars med nagelfix!

Hejsan!
Nu sitter jag hemma sjuk som attans :(
Hoppas att det går över snart så att jag kan njuta av lovet som kommer.
Nu kommer lite tips för dig som köpt ett sjukt fint nagellack, men som inte är så bra pigmenterat.
Om du börjar med att måla ett vitt nagellack som grund så kommer färgen att bli super fin.
Jag köpte själv en sjukt fin färg. Depend 035 neon gul, men den är inte alls pigmenterad.
Men med tricket blir resultatet jätte fint :)
Hoppas ni gillar tipset och fortsätter kolla bloggen!
Stay Awesome :)

Awesome Kommentarer


Kommentera detta awesome inlägg här:

Ett awesome namn (anonymt förbjudet) ^^:
Jag orkar inte skriva in det här hela tiden ^^

E-mail?: (endast för mig ;))

Din hemsida här, tack^^:

Skriv din otroliga kommentar! :