Bobblehead Bunny Jjay ^^ - ♥ Swag ♥

♥28/1-2013♥ Nagelfix!

Hello! Sitter hemma nu och håller på att fixa det sista på naglarna, de blev sjukt snygga måste jag få säga! Jag använde mig av världens finaste mörkblå färg från Nordic Cap-Starnails.

Tänkte köra ett filmmaraton nästa vecka så skriv gärna lite tips på vad ni vill se, hittills har jag musikvideor och tutorials men det måste ju finnas mer ni vill se, eller? Här kommer en bild på mina (nästan) färdiga naglar! Stay Awesome!


Awesome Kommentarer
Postat av: Hobbola

Åååååå så fina naglar!!! :) blir nästan avensjuk du måste lära mig master Julia!

2013-01-28 @ 22:13:07


Kommentera detta awesome inlägg här:

Ett awesome namn (anonymt förbjudet) ^^:
Jag orkar inte skriva in det här hela tiden ^^

E-mail?: (endast för mig ;))

Din hemsida här, tack^^:

Skriv din otroliga kommentar! :