Bobblehead Bunny Jjay ^^ - ♥ Swag ♥

♥23/1-2013♥Snapchat!

Hejsan, nu sitter jag och Snapchattat med Agnes, Millan och Wilma! Om ni skulle vilja Snapchattat med mig så sök bara på #JuliiaJsson! :) Imorgon börjar både min dans (dancehall) och min improteater :) Yippi, det kommer bli superkul. Nu måste jag sova för att kunna orka, Stay awesome och sov gott!


Awesome Kommentarer
Postat av: julia

åh va kul går du på dancehall?

är det såhär street då man dansar till afrikanska låtar eller jag vet inte vad (xd)?

Svar: Haha, ja det är nästan så :) Det är snabba rörelser och riktigt kul, tipsar det till alla som vill jobba när de dansar! :) Stay Awesome.
✩East Panthers✩

2013-01-23 @ 22:47:11
URL: http://juliaroses.blogg.se


Kommentera detta awesome inlägg här:

Ett awesome namn (anonymt förbjudet) ^^:
Jag orkar inte skriva in det här hela tiden ^^

E-mail?: (endast för mig ;))

Din hemsida här, tack^^:

Skriv din otroliga kommentar! :