Bobblehead Bunny Jjay ^^ - ♥ Swag ♥

♥25/9-2012♥ Bloggproblem O.O

Hejsan.
Bloggningen verkar ha stött på ett problem, lite tråkigt och jag hoppas att det
börjar funka nu.
Mina inlägg jag skriver publiceras ej på bloggen. Så tro inte att jag har slutat eller tagit en bloggpaus.
Jag bloggar ^^ men det visas inte alltid. 
 
Men nu bra nyheter:
Jag ska börja blogga om mina naglar och inspiration till det jag gör. 
Mina nya och mina några dagar gamla naglar kommer här:
 
Kommentera gärna vad ni tycker ^^
 
Dagen:
Min dag har varit lerig.
Förklaringen varför ärr att vi hade orientering och jag, Emelie och 2 till sparang på en myr.
Jag var först och såg inte en pöl som jag inte kände botten av när
jag var i den. Jag blev jätte lerig och blöt.
Inte så kul men som tur så hade jag en jacka med mig...
som jag satte på benen. Hehe ^^
 
Svarar på frågorna från frågestunden:
 
Ska börja skriva lite mer normalt nu, nästa inlägg visar hur.

Awesome Kommentarer


Kommentera detta awesome inlägg här:

Ett awesome namn (anonymt förbjudet) ^^:
Jag orkar inte skriva in det här hela tiden ^^

E-mail?: (endast för mig ;))

Din hemsida här, tack^^:

Skriv din otroliga kommentar! :