Bobblehead Bunny Jjay ^^ - ♥ Swag ♥

♥19/9-2012♥ Mattemorgon ^^

Hej och godmorgon läsare.
Sitter nu utanför biologisalen och ska snart gå in och ha läxförhör.
Frågorna som kommer att finnas på provet eller läxförhöret kommer att vara:
 
Hur länge har det funnits liv på jorden?
Var tror man att de första levande organismerna fanns?
Varför är det viktigt med biologisk mångfald?
I vilka fem grupper kan man dela in allt levande?
Vad är en hypotes?
Beskriv hur man arbetar på ett naturvetenskapligt sätt?
 
Försök gärna ta reda på svaren, den som svarar mest rätt i en kommentar innan klockan
8 ikväll vinner en länk^^
 
Har även nyss haft matematik, det var ganska kul, hann mycket så jag slipper jobba hemma.
Ett tips när ni jobbar om ni kanske har svårt med det
så kan ni fråga eran lärare om ni får lyssna på musik. Det brukar jag göra
och jag jobbar mycket bättre då. Det gäller ju inte alla men det är ju värt att prova, kom ihåg om det
går sämre så finns det andra knep. ^^
 
Hoppas ni har det bra nu, fler inlägg kommer senare.

Awesome Kommentarer


Kommentera detta awesome inlägg här:

Ett awesome namn (anonymt förbjudet) ^^:
Jag orkar inte skriva in det här hela tiden ^^

E-mail?: (endast för mig ;))

Din hemsida här, tack^^:

Skriv din otroliga kommentar! :