Bobblehead Bunny Jjay ^^ - ♥ Swag ♥

♥18/9-2012♥ Lösningen ^^

 
 
Hejsan.
Sitter i korridoren nu och ska gå in spanskan och ha språk.
Tänkte dock lägga in detta inlägg innan det.
Tidigare idag har jag varit med klassen till en fritidsgård och en kyrka ^^
Det var kul, i kyrkan fanns det en massa roligheter.
Bara så att ni vet det är inte en "vanlig" kyrka som man ber i (fast man kan be här)
utan det är en kyrka som i källaren är en fritidsgård! ^^
Det är jättekul där nere, dem har playstation 3 och en massa spel till PS3.
Dem har även ett "sportrum" som jag kallar det där man kan spela innebandy och pingis.
Och nu till min favorit
Musikrummet, det finns elgitarrer, bas, trummor och pianon.
Det är där jag kommer vara på raster och så.
Yippi^^ Lösningen!
 
Ni får ursäkta min bloggpaus men nu är jag tillbaka.
Dagens visdoms ord blir idag lite speciell, den har som lite anknytningar till inlägget men ändå.
 
Livet kommer emellan ibland.
Av: William Marklund Spetz.
 
Gå in på youtube och sök lillabloggen. Kolla sedan efter en youtube-kanal som heter lillabloggen eller
William Marklund Spetz, klicka på den och kolla videorna. Dem är jätteroliga.^^
Hoppas ni också tycker det.
 
Jag har nu tagit lite bilder på mig i min supercoola tröja från när jag var barn.
Bilderna är från 5 minuter sen men tröjan är en äldre hockeytröja från mitt hemland, Tyskland.
Hockeylaget är Frankfürts lag.
 
Synd att det blev spegelvänt och utan färg men mer bilder kommer senare på mig och min underbara nya-gamla tröja. Kommentera gärna nu.
 
Dagens låt:
Nause Hungry Hearts

Ni kan välja att lyssna på den låten eller inte ^^
 

Awesome Kommentarer


Kommentera detta awesome inlägg här:

Ett awesome namn (anonymt förbjudet) ^^:
Jag orkar inte skriva in det här hela tiden ^^

E-mail?: (endast för mig ;))

Din hemsida här, tack^^:

Skriv din otroliga kommentar! :