Bobblehead Bunny Jjay ^^ - ♥ Swag ♥

♥14/9-2012♥ Fredag med blonda dip dye.

Hejsan alla mina läsare.
Idag är det äntligen fredag, jag har ju varit sjuk en stor del av veckan så
det kommer att bli skönt med helg.
Äntligen fredag:
Idag ska jag och Agnes åka till stan och 
köpa blond slingfärg till dip dyen jag ska göra ikväll!
En bild på en tjej med dip dye så ni vet vad jag kommer göra kommer här:
Det kommer ju inte bli exakt så där för mig
för jag kommer ju att ha rött hår istället för brunt.
 
Hoppas ni har det super bra under helgen, ett till inlägg kommer senare kanske till och med 
ett videoinlägg med resultatet från blonderingen ^^
Då kommer Agnes vara med också, så ni får längta tills nästa inlägg för jag avslutar nu med
Dagens låt:
OLW city, Carly Rae Jepsen Good time.
 

Det är en jättebra låt, värd att lyssna på^^
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Awesome Kommentarer


Kommentera detta awesome inlägg här:

Ett awesome namn (anonymt förbjudet) ^^:
Jag orkar inte skriva in det här hela tiden ^^

E-mail?: (endast för mig ;))

Din hemsida här, tack^^:

Skriv din otroliga kommentar! :