Bobblehead Bunny Jjay ^^ - ♥ Swag ♥

♥12/9-2012♥ S.B.V.F.A (sjuka bästa vänner för alltid)

Hejsan, sjuklingen här.
Har varit hemma Måndag. Tisdag och idag.
Men jag har pluggat som attans i alla fall.
Sitter just nu och pluggar spanska, engelska och biologi med Agnes.
Här kommer en länk till er som jag fick av Agnes, den inehåller tips om 
hur man kan plugga, vad man behöver och lite mer.
Jag har varit sjuk så jag har inte fottat så mycket
men jag lägger upp en youtube video i alla fall^^
 
Dagens låt:
Drake feat. Rihanna Take care.
 
 
 Låten är ju lite vald efter titeln, matchar min vecka ganska bra^^
Ha det underbart nu kommer se till att blogga extra mycket imorgon och med en massa bilder också.

 

Awesome Kommentarer
Postat av: Agnes

Wiiee♥♥♥

2012-09-12 @ 22:45:41
URL: http://aggelife.blogg.se


Kommentera detta awesome inlägg här:

Ett awesome namn (anonymt förbjudet) ^^:
Jag orkar inte skriva in det här hela tiden ^^

E-mail?: (endast för mig ;))

Din hemsida här, tack^^:

Skriv din otroliga kommentar! :