Bobblehead Bunny Jjay ^^ - ♥ Swag ♥

♥10/9-2012♥ PLL & italiensk choklad^^

 God eftermiddag mina läsare.
Sitter hemma nu eftersom att jag är lite småsjuk, men det stoppar mig inte från att blogga som tur är ^^
 
Som sagt är jag sjuk och kan inte göra så jätte mycket så jag satte
mig i sängen och började kolla P.L.L (pretty little liars), en jätte bra serie som jag rekommenderar till alla som gillar spänning och romatik i ett. Nu är jag på avsnitt 10 i säsong 1. Så ett litet jubileum tillkom där det fanns extra dyr italiensk choklad.
Det som är lite roligt med chokladen var att min farfar skulle köpa lite extra god och kanske lite dyrare choklad på en marknad, men när han fick veta priset på chokladbitarna som var stora som 2 små tårtbitar höll han på att falla omkull. Det kostade nästan 300 kr för bitarna. Det är en dyr choklad men den smakar ändå ganska gott ^^
 
Igår åt jag faktiskt chokladdoppade jordgubbar med lite tillbehör, bild på det kommer här.
 
Idag har jag inte lyssnat så mycket på musik med 
Dagens låt är
Paul Oakenfold, Spifire Pump it up

Låten är lite annorlunda men jag gillar den.
Ha det bäst allihopa.
 
 

Awesome Kommentarer


Kommentera detta awesome inlägg här:

Ett awesome namn (anonymt förbjudet) ^^:
Jag orkar inte skriva in det här hela tiden ^^

E-mail?: (endast för mig ;))

Din hemsida här, tack^^:

Skriv din otroliga kommentar! :