Bobblehead Bunny Jjay ^^ - ♥ Swag ♥

♥07/09-2012♥ It's Friday ^^

God morgon.
Har haft idrott, vi hade orientering vid vattentornet idag.
Det gick bra för vi hade inte jätte många kontroller vi var tvugna att ta, det var bara 5 stycken.
De var lite utspridda här och var men inte så att de var svåra att hitta.
Läxa fick vi också, vi ska plugga in viktiga symboler så att vi kan orietera bra.
 
Svenska var det sen, vi hade lite uppgifter vi skulle göra.
Lunchen var som vanligt, lite mat, lite vatten och en tunn hårdbrödsmacka.
 
Jag kan ju berätta att nu har jag börjat smådricka kaffe. Capuchino är min favorit hittils ^^
Jag älskade det först inte men efter ett tag var det så att jag blev van med smaken så nu är det gott med kaffe ^^
  
Jag slutar nu och ska äntligen få åka hem till pappa min, men denna gång är det min farmor och farfar som är där med sin lilla chihuahua Akleja.
Ikväll blir det myspys och supergod mat som farmor lagat, jag längtar! ^^
 Idag blir det bra med ett avslut ^^
Dagens Låt
Maroon 5 One more night  
 
En liten överraskning kommer här ^^
 
Hoppas jag får en massa frågor ^^
Frågestunden kommer vara i 1 vecka sedan svarar jag i ett videoinlägg ^^
Ha det underbart nu



Awesome Kommentarer
Postat av: Elly

Hej Julia! En fråga kommer här: Hur tar du dig åt med med att välja din stil? Jag menar. Jag går bara som en tönt, och skulle gärna vilja få lite tips om hur jag kan klä mig för att passa in lite:) // Elly

Svar: Du är jätte fin Elly och klär dig inte som en tönt. Men jag kan ju alltid blogga om vad jag gör med mitt utseende :)
Juliia Johannson

2012-09-07 @ 13:56:08
Postat av: mysan

Kom ihåg att du är fin precis som du är ♥

2012-09-07 @ 18:28:26
URL: http://myedenvad.blogg.se
Postat av: Elly

Ni kanske har rätt. Men hur liksom gör du, Carla, Agnes & Emelia med era bliggar? Jag menar bakrunden :)?

Svar: Kan skriva det i ett senare inlägg, men Emelie är hennes namn. ^^
Juliia Johannson

2012-09-08 @ 20:48:34


Kommentera detta awesome inlägg här:

Ett awesome namn (anonymt förbjudet) ^^:
Jag orkar inte skriva in det här hela tiden ^^

E-mail?: (endast för mig ;))

Din hemsida här, tack^^:

Skriv din otroliga kommentar! :