Bobblehead Bunny Jjay ^^ - ♥ Swag ♥

♥06/09-2012♥ Flower Power?


Awesome Kommentarer
Postat av: Elly

Håret: Du kan ju färga svart och blond underhår. Det är iallafall de jag vill färga, men jag får inte:( Och namnet tycker jag som Carla tycker, den blev ganska najs, bye:)

2012-09-07 @ 13:52:14
Postat av: Anonym

vi tycker att ni borde ha namnet(nice girls)eller (coola tjejer)eller som Carla kom på (flower power) det passar till er:)

Svar: Tack för tipset, kom ihåg att jag blir extra glad om ni skriver namn istället för anonym.Ni behöver inte skriva ert riktiga namn men i alla fall något.
Juliia Johannson

2012-09-15 @ 21:27:52


Kommentera detta awesome inlägg här:

Ett awesome namn (anonymt förbjudet) ^^:
Jag orkar inte skriva in det här hela tiden ^^

E-mail?: (endast för mig ;))

Din hemsida här, tack^^:

Skriv din otroliga kommentar! :