Bobblehead Bunny Jjay ^^ - ♥ Swag ♥

♥06/09-2012♥ Flower Power? part 2 ^^

Hejsan alla min underbara besökare.
Nedanför detta inlägg är "part 1" på Flower Power.
Det skulle vara jätte kul om ni skriver vad jag och mina vänner Agnes, Emelie och lillasyster Carla
ska ha för blogg-gruppnamn.
 
Hoppas ni kommer på en massa alternativ, för ju fler desto bättre ^^
Idag har det varit en till underbar dag så jag kan ju kort berätta vad som hänt.
 
Jag hade skola från 5 över 9 till 20 över 3.
Sedan bar det av mot Agnes med Emelie på pakethållaren ^^
Vi tog jättefina kort på varandra som kommer här nedanför ^^
Just Chillin'
 
Agnes anar inget ^^
Lika som bär ^^
Gorgeous! ^^
 

Beautiful^^
Smile ^^
 
Ja det var bara några bilder, ska göra ett kollage snart med bilder från roliga minnen.
Så fortsätt läs så får ni se mer ^^
 
Nu avsluta vi med:
Dagens Låt & Visdomsord
Simple plan feat. Sean Paul Summer Paradise
Kärlek kan vara svårt och en tidstjuv men äkta kärlek betalar priset.

Awesome Kommentarer
Postat av: Sophie' ♥

Härliga bilder! :)

Svar: Tack så mycket ^^
Juliia Johannson

2012-09-08 @ 18:13:17
URL: http://sssophiies.blogg.se


Kommentera detta awesome inlägg här:

Ett awesome namn (anonymt förbjudet) ^^:
Jag orkar inte skriva in det här hela tiden ^^

E-mail?: (endast för mig ;))

Din hemsida här, tack^^:

Skriv din otroliga kommentar! :