Bobblehead Bunny Jjay ^^ - ♥ Swag ♥

♥02/09-2012♥ Lady Gaga ^^

Godmorgon ^^
I freadags så gick jag på Lady Gagas sista konsert i Sverige på ett tag.
Det var helt otroligt, i bonusnumret så spelades låten:
Marry the night.
 
          
Det var helt otroligt, i bakgrunden under konserten så fanns ett gigantiskt slott, och i slutet
så tog hon upp två stycken 11 åringar på scenen och dem två dansade för deras liv såg det ut som. 
Det är ett minne de två kommer komma ihåg för alltid.
Jag köpte en jätte snygg t-shirt.
Bild på den kommer senare.
Jag hoppas alla ni har haft det lika bra som jag under helgen.
Jag skriver mer imorgon på skolan, ha det underbart nu allihopa.
 

Awesome Kommentarer


Kommentera detta awesome inlägg här:

Ett awesome namn (anonymt förbjudet) ^^:
Jag orkar inte skriva in det här hela tiden ^^

E-mail?: (endast för mig ;))

Din hemsida här, tack^^:

Skriv din otroliga kommentar! :