Bobblehead Bunny Jjay ^^ - ♥ Swag ♥

♥9/10-2012♥ Pluggning - ENDAST!

Hej Hej.
Sitter och pluggar inför morgondagens engelskaprov.
Håll tummarna nu allihopa för att det ska gå bra :)
 
Tänkte även berätta en rolig sak.
Ny design på gång! Yippi :)
Kan inte säga mer än att den kommer bli awesome!
Så vänta och se, smygtitta på den nya designen kommer du kunna göra ett flertal gånger innan
den sätts upp :)
 
På bilden ser ni Hannah Beth, stor inspiration för mig :)
 
 
 
 
Ha det underbart nu.
Ett nytt inlägg väntar imrogon, kanske en smygtitt med ;)

 
 

Awesome Kommentarer
Postat av: Elsa

Gud vilken fin blogg! och Inspo :D<3333

2012-10-28 @ 19:00:12
Postat av: Tilda

Heej! Du är typ min största inspirations källa till typ allt! Och jag undrade om du bor i Umeå? Isåfall hade det varit super roligt att träffa dig på stan. för jag bor också här! :D hihihihihihhihih :)

2012-10-28 @ 19:02:42


Kommentera detta awesome inlägg här:

Ett awesome namn (anonymt förbjudet) ^^:
Jag orkar inte skriva in det här hela tiden ^^

E-mail?: (endast för mig ;))

Din hemsida här, tack^^:

Skriv din otroliga kommentar! :