Bobblehead Bunny Jjay ^^ - ♥ Swag ♥

♥8/10-2012♥ Fullspäckad dag :)

Hej Hej läsare!
Sitter hemma nu efter en lång och fullspäckad dag :)
 
Innan jag börjar berätta mer om min dag så måste ni höra det här.
Min supersöta lillasyster Zoe är med på Isabel Adrians blogg, klicka på denna 
länk om ni vill se och läsa inlägget. "Länken"
Det har även blivit ett litet fel. Eftersom att Isabels assistent sköter bloggningen så 
blev det han istället för hon. Men det gör inget.
 
Min underbara dag:
 
Jag hade skola till fem i två. Egentligen brukar jag ha teknik då men tekniken är bara för halvklassen 
och idag var det B och inte A som jag går i, och så kommer det vara i fem veckor till! ^^
 
Sedan bar det av med Emelie som också går i grupp A mot stan.
Ock eftersom att vi båda älskar Ben & Jerry's så kunde jag inte låta bli att 
köpa den här:
 
Och därför ställer jag den här frågan:
Vilken är den godaste Ben & Jerry's smaken?

Svara ---> här! eller om du vill här ^^
 
Tog bussen till Agnes och var där en timme och kollade på Scream!
En liten småläskig film, så jag tycker ni ska kolla på den här istället. 
Åkte sedan hem och myspyste lite framför TV:n med syster min, Carla.
 
 

Awesome Kommentarer


Kommentera detta awesome inlägg här:

Ett awesome namn (anonymt förbjudet) ^^:
Jag orkar inte skriva in det här hela tiden ^^

E-mail?: (endast för mig ;))

Din hemsida här, tack^^:

Skriv din otroliga kommentar! :