Bobblehead Bunny Jjay ^^ - ♥ Swag ♥

♥3/10-2012♥ Saga, vännen min.

Hej  hej.
Skriver nu ett kort inlägg om att min vän behöver hjälp med frågor på hennes blogg.
Saga heter hon och hon behöver en massa frågor till hennes frågestund och en massa besökare.
Så hjälp mig sprid det och checka hennes blogg så snart du kan. Vänsterklicka här om du vill kolla hennes blogg.
 
Dagens låt:
Florida Whistle.

Den riktiga videon är lite för de äldre så jag visar texten i videon istället.
 

 
Hoppas ni gillar den.
Kom ihåg att gilla min blogg på facebook genom att klicka - här!

Awesome Kommentarer
Postat av: sagaa

tack så mkt, julia! :)

Svar: Varsågod! :)
✩East Panthers✩

2012-10-03 @ 17:15:16
URL: http://edeholt.devote.se/


Kommentera detta awesome inlägg här:

Ett awesome namn (anonymt förbjudet) ^^:
Jag orkar inte skriva in det här hela tiden ^^

E-mail?: (endast för mig ;))

Din hemsida här, tack^^:

Skriv din otroliga kommentar! :