Bobblehead Bunny Jjay ^^ - ♥ Swag ♥

♥3/10-2012♥ Blir galen...

Hej  hej.
Hoppas ni märkt den nya designen :D
Min bästavän Agnes har gjort den, visst blev den awesome!
Hon jobbade med den i två dagar och överraskade mig igår med den, jag blev superglad. Tack Agnes. :)
 
Angående titeln, jag sitter här och funderar om byte av skola. Jag veta att det är ett stort val och att det kommer att påverka mina betyg och min framtid, men jag känner att det är något jag behöver göra. Men varför jag gör det behövs inte tas upp istället kan vi prata om:
 
Ska jag fixa bilder till:
Dagens låt & Dagens motto.

Ska jag det, vad tycker ni?
Tycker att inläggen skulle blir roligare då alltså med lite roligare bilder och så. Kanske lite roligare att läsa också ;)
Kommentera vad ni tycker genom att vänsterklicka - här. 
 

Ännu ett inlägg ikväll :)
 
 
 

Awesome Kommentarer


Kommentera detta awesome inlägg här:

Ett awesome namn (anonymt förbjudet) ^^:
Jag orkar inte skriva in det här hela tiden ^^

E-mail?: (endast för mig ;))

Din hemsida här, tack^^:

Skriv din otroliga kommentar! :