Bobblehead Bunny Jjay ^^ - ♥ Swag ♥

♥2/10-2012♥ Nutidsorientering?

Hej hej.
Fick nyss reda på att vi ska ha nutidsorientering, vad är det?
Satt hemma igår och pluggade fysik till idag, tänkte liksom imponera på läraren idag.
Sen visade det sig att jag ska ha nutidsorientering, så i fem minuter satt jag och tokpluggade nyheter och en massa som skulle komma på nutidsorienteringen.
 
Så nu har jag gjort nutidsorientering och jag håller tummarna att det gick bra för mig och ni andra i 7-9.
 
Ska visa bilder i nästa inlägg som kommer ikväll på mina nya saker.
Vita converse (äkta amerikanska)
Blå Aéropostale jacka (amerika också) 
Tack till pappa som köpte det när han var där.
 
Dagens låt:
Syster Sol Gillar din vibe.
 

Hoppas ni gillar det nya utseendet på mina inlägg, kommer även börja med riktiga smileys istället för ^^ hela tiden så blir det bloggsmileys istället. :)
 
Lyssna på Hynas låt Bubble pop, jätte rolig låt och hon är verkligen en inspiration till vad jag gör och hur jag klär mig.
 
 
 

Awesome Kommentarer


Kommentera detta awesome inlägg här:

Ett awesome namn (anonymt förbjudet) ^^:
Jag orkar inte skriva in det här hela tiden ^^

E-mail?: (endast för mig ;))

Din hemsida här, tack^^:

Skriv din otroliga kommentar! :