Bobblehead Bunny Jjay ^^ - ♥ Swag ♥

♥20/10-2012♥ Planering på gång ^^

 
Hej hej.
Har varit sjuk ett tag nu med 39° feber :P
Inte så kul men nu är jag tillbaka. 
 
Sitter hemma i soffan och planerar mina komamande veckor.
Ska börja på ett flertal nya aktivitetet bl.a klättring med familjen, gymnastik och lite till :)
Kommentera gärna lite vad ni gör på fritiden. Den som har den mest intressanta fritiden får ett
inlägg samt en läkning på denna blogg :) Så kommentera nu! ^^ Lämna mail så att jag kan kontakta er
eller maila till bloggens email:
 Drar till skolan nu alla läsare!

Awesome Kommentarer
Postat av: Emma

fin blogg!

2012-10-28 @ 18:55:12
Postat av: Lovisa.B

Heej, jag är en ny blogg läsare så de skulle vara kul om du hade en fråge stund eller ett inlägg om dej själv så jag får veta lite vad du gillar och så! :)
kram Lovisa.B

2012-10-28 @ 19:03:52
Postat av: Sanna

Det är väl klart!! annars dör man juuu ;DDD<3

2012-10-28 @ 19:05:53
Postat av: anonym

Skulle du kunna göra en makeup tutorial? jag gillar din stil och att du vågar vara dig själv. vilket inte många andra bloggare oftast gör.

2012-10-28 @ 19:08:21


Kommentera detta awesome inlägg här:

Ett awesome namn (anonymt förbjudet) ^^:
Jag orkar inte skriva in det här hela tiden ^^

E-mail?: (endast för mig ;))

Din hemsida här, tack^^:

Skriv din otroliga kommentar! :