Bobblehead Bunny Jjay ^^ - ♥ Swag ♥

♥12/10-2012♥ Fredag ^^

Hej.
Lite fakta om min dag kommer här.
 
Slutat = Yes ^^
Reflektionsmiddag = Yes ^^
 
Så nu kommer ett långt inlägg. Eller inte, ett tidigt och bra inlägg.
 
Idag har jag haft idrott. Vi hade basket och en hinderbana :) Det var ganska kul.
Sedan hade vi svenska. Vi fick läxa som jag ska börja med så snabbt som möjligt :)
Skriver mer senare idag. Eftersom att inget har hänt hittlis så blir det ett hyfsat kort inlägg men snyggt.
 
 
Ha det underbart nu allihopa.

 
 
 

Awesome Kommentarer
Postat av: Veronica

Jätte cool blogg!

2012-10-28 @ 19:00:09
URL: http://vera.blogg.se


Kommentera detta awesome inlägg här:

Ett awesome namn (anonymt förbjudet) ^^:
Jag orkar inte skriva in det här hela tiden ^^

E-mail?: (endast för mig ;))

Din hemsida här, tack^^:

Skriv din otroliga kommentar! :