Bobblehead Bunny Jjay ^^ - ♥ Swag ♥

♥10/17-2012♥ Fashion week imorgon ^^

Hej hej.
Har biologi nu. 
Vi pratar om biologiska nyheter, spännande.
 
Första lektionen var Textil för mig.
Syr det sista på klänningen nu. Jag börjar bli lite nervös.
Imorgon ska jag gå som modell i MVG gallerian. Jag tänkte även berätta en annan
sak. Carla och jag är var med i tidningen igår. Vi (Carla, Jag & Emelie) fick uppleva hur det är att vara en modell.
Vi fick 1 bild gratis från The Studio som hade anordnat det hela.
Fotografen var jätterolig och snäll. Han hette Matt Bourillon och jag rekomenderar att om ni ska bli fotograferade
på The Studio så välj han! Här kommer bilden jag fick med mig:
 
Oregigerad, men ändå AWESOME:)
 
Skriver mer sen :)

Awesome Kommentarer
Postat av: Anonym :D

FIIIIN BILD! Du borde bli modell!

2012-10-28 @ 19:04:54
Postat av: Sara

Håller me! :)

2012-10-28 @ 19:05:19


Kommentera detta awesome inlägg här:

Ett awesome namn (anonymt förbjudet) ^^:
Jag orkar inte skriva in det här hela tiden ^^

E-mail?: (endast för mig ;))

Din hemsida här, tack^^:

Skriv din otroliga kommentar! :