Bobblehead Bunny Jjay ^^ - ♥ Swag ♥

♥29/11-2012♥ Dag 3: 5 Sanningar om mig själv!

Hej hej mina läsare.
Tänkte innan jag berättar fem sanningar om mig själv, skriva lite om min dag!
Hade sovmorgon till 9 och började direkt med ett matematikprov. Det gick bra, i alla fall enligt mig.
Sedan bar det av mot svenskan som sedan slutade vis lunch.
Efter lunch var det BIKE (biologi & kemi.) I det här fallet kemi. Efter det var det dags för idrott, dans och volleyboll.
Avslutade dagen med Bistid (bildtimme).
 
Nu tycker jag att det är dags för...
5 sanningar om mig!
 
Hoppas ni fick veta något nytt om mig nu!

Awesome Kommentarer


Kommentera detta awesome inlägg här:

Ett awesome namn (anonymt förbjudet) ^^:
Jag orkar inte skriva in det här hela tiden ^^

E-mail?: (endast för mig ;))

Din hemsida här, tack^^:

Skriv din otroliga kommentar! :