Bobblehead Bunny Jjay ^^ - ♥ Swag ♥

♥27/11-2012♥ Dag 1

Hej hej allihopa.
Nu är jag tillbaka på bloggen :)
Eftersom att jag redan innan bloggpausen påbörjade "30 dagar" så
tycker jag att vi fortsätter med det :)
 

Jag (Julia J-sson) är född 12 januari 2012 i Tyskland.
Jag är bland annat en bloggare som driver bloggen http://wwww.jjay.blogg.se/. Där jag skriver om mitt liv och det som inspirerar mig.
På bloggen kan du bli peppad, få inspiration och tips på en massa olika saker inom flera olika ämnen.

Jag har flera vänner som bloggar, därför har jag valt att sätta dem på bilden.

Längst till vänster har vi cutie Wilma, bredvid henne underbara Agnes, bredvid Agnes har vi våran vackra Emelie. Sist och längre än mig har +längst till vänster, har vi snyggingen Alva :)

Jag är beroende av mat och älskar att baka (mest för provsmakningen utav degen). Hoppas ni fått era frågor besvarade om vem jag är ^^

TADA!!
Hoppas det var en bild ni förstod :) 
 
(lägg märke till den nya signeringen)
 

Awesome Kommentarer


Kommentera detta awesome inlägg här:

Ett awesome namn (anonymt förbjudet) ^^:
Jag orkar inte skriva in det här hela tiden ^^

E-mail?: (endast för mig ;))

Din hemsida här, tack^^:

Skriv din otroliga kommentar! :