Bobblehead Bunny Jjay ^^ - ♥ Swag ♥

♥14/11-2012♥ 30 Dagar med skoj!

Hej hej mina läsare.
Eftersom att jag inte bloggat så mycket nu så kör vi en liten rolig sak:
Jag kommer nu att "join the armé". Dem flesta bloggare har gjort något liknande och nu är både jag och Agnes på tur.
Här kommer lite info om hur videoinläggen/inläggen kommer se ut:
 
Dag 1- Berätta om dig själv
Dag 2 - Favoriter
Dag 3 - 5 sanningar om dig själv
Dag 4 -Vad har du för intressen
Dag 5 -Visa något du gjort
Dag 6 -Vilka bloggar gillar du?
Dag 7 -Vad gör du en fredagskväll?
Dag 8 - Valfria fotografier & berätta om den
Dag 9 - Din outfit idag
Dag 10 -Hur du skulle vilja se ut?
Dag 11 -Vad är roligast i skolan?
Dag 12 - Framtidsplaner
Dag 13 - Vad tycker du om din klass?
Dag 14 - Ditt drömjobb
Dag 15 - En bild på din mobil
Dag 16 - Din favorit affär
Dag 17 - Vad ska du göra sommaren som kommer?
Dag 18 - Din klädstil + bild på din garderob 
Dag 19 - Bild på det du köpte senast
Dag 20 - Det du ogillar
Dag 21 - Något du verkligen vill göra
Dag 22 - Berätta om ditt utseende
Dag 23 - Bra egenskaper
Dag 24 - Sämre egenskaper
Dag 25 - Bilder på dina gossedjur
Dag 26 - Vem/ Vad inspirerar dig
Dag 27 - Hit vill jag resa
Dag 28 - Din bästa resa
Dag 29 - Dina intressen
Dag 30 - Det du brukar göra på dagarna

Awesome Kommentarer


Kommentera detta awesome inlägg här:

Ett awesome namn (anonymt förbjudet) ^^:
Jag orkar inte skriva in det här hela tiden ^^

E-mail?: (endast för mig ;))

Din hemsida här, tack^^:

Skriv din otroliga kommentar! :