Bobblehead Bunny Jjay ^^ - ♥ Swag ♥

♥29/08-2012♥ Skolan är klurig :)

Hej alla läsare.
Som sagt sitter i skolan just nu har bara klassråd kvar sedan slutar jag.
Vi har kort-onsdag, alltså sluta efter-lunch-&-klassråd-onsdag.
Hoppas ni gillade videoinlägget jag la ut imorse, ni kanske märker att det inte är ofta jag videobloggar men jag lovade ju att jag skulle börja med det och göra det ofta.
Så nu börjar hela denna videoblogga traditionen.
 
Mitt schema idag såg ut såhär.
 
Först lite textilslöjd med symaskinträning, det gick lite sådär för att det är så att här så ska man slå in allt digitalt (lite mer annorlunda än vad jag är van med) och att min maskin hela tiden fastnade.
 
Sedan var det 5 minuters rast, det är inte så mycket och vi skulle från ena delen av skolan till den andra men först byta böcker, lite stresigt. Men lärarna säger att dem ska fixa det, så hoppas ^^
 
Mattematik efter det, det var mest matteplump, jag tänker inte förklara det men det är inte ett jätte spännande spel men kanske för er ^^
 
Sedan fick ännu en 5 minuters rast, samma sak då, men det roliga då var att halva klassen redan hade börjat med jag och den andra halvan stod utanför och väntade på fröken och de andra eleverna. Det var lite roligt när läraren sedan öppnade och alla stirrade förvånat på henne när hon sa att alla andra satt där inne och väntade...
 
Lunch sedan fisk med potatis och varmsås? 
 
Och nu klassråd^^
Jag ska se till att vi får bättre rasttid än nu så att vi inte kommer försent varje lektion. :S
 
Hoppas ni fortsätter att läsa, ha en otrolligt fin dag alla där ute.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Awesome Kommentarer


Kommentera detta awesome inlägg här:

Ett awesome namn (anonymt förbjudet) ^^:
Jag orkar inte skriva in det här hela tiden ^^

E-mail?: (endast för mig ;))

Din hemsida här, tack^^:

Skriv din otroliga kommentar! :