Bobblehead Bunny Jjay ^^ - ♥ Swag ♥

♥24/08-2012♥ Förklaringen till bildlös tid...

Hejsan alla läsare, nu är det såhär att jag har börjat i högstadiet.

På min skola får man datorer, alla elever får en egen dator, men min dator har lite problem som kan lösas men först på måndag. Problemet är att jag inte kan ladda ner programmen jag andvänder mig för att blogga, men ta det lugnt läsare om 3 dagar så kommer bloggandet igång igen.

Men tills dess så får ni alla njuta av videobloggning!!!

Snacka om lyx ^^

Så nu för att vara lite tydligare så kommer jag att börja videoblogga nu under tiden då jag inte kan lägga upp några snygga/roliga bilder. Så jag hoppas att ni njuter av videorna nu... ^^

Men tyvärr så är det så att jag inte lägger upp en video ikväll, men imorgon så kommer mitt första videoinlägg någonsin finnas tillgängligt på denna blogg. Så vänta och förbered er på den bästa filmupplevelsen någonsin (känslan/upplevelsen kan variera). ^^

Hoppas ni haft en underbar skolstart.

Jag har världens bästa klass, så ni vet. Snacka om att 7-BiS är bästa klassen någonsin! ^^

Vi avlutar detta... nej nu räcker det, jag säger ju samma sak varje gång så nu... ^^

Detta inlägg kommer att avslutas på ett så fantastiskt sätt att ni kommer tro att det är ett gäng enhörningar som har skapat det, det är nämligen dags för...

Dagens låt & visdomsord!!!

~Norlie & kkv med låten Där jag hänger min hatt~

&

~Dont waste you're time by crying, say never mind and smile~

Det var allt för denna gång, hejdå//


Awesome Kommentarer


Kommentera detta awesome inlägg här:

Ett awesome namn (anonymt förbjudet) ^^:
Jag orkar inte skriva in det här hela tiden ^^

E-mail?: (endast för mig ;))

Din hemsida här, tack^^:

Skriv din otroliga kommentar! :